2014 Uzman Çavuşluk Sınavları Tarihi

2014 Uzman Çavuşluk Sınavları Tarihi

Perşembe, 02 Ocak 2014 tarihinde admin tarafından yazıldı.


2014 yılında Uzman Çavuş olmak isteyen arkadaşlar için araştırma yaptık ve 2014 uzman jandarma ve jatek sınavına girecekler adaylar için başvuru şartları ve hakkındaki tüm detaylı bilgileri sitemize ekledik.

2014 yılı uzman çavuşluk sınavı geçtiğimiz yıl olduğu gibi başvuru Şubat ayında yapılacak. Başvurunuzu Jandarma karakoluna giderek ya da ösym’den başvurunuzu yapabilirsiniz.

UZMAN ÇAVUŞ ADAYLARINDA ARANACAK KOŞULLAR:

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve erkek olmak.
Askerlik hizmetinin 6 nci ayı ile terhisini takip eden üç yıl içerisinde başvurmak. Ortaokul, lise, yüksek okul veya fakülte mezunu olmak. Türk Silahlı Kuvvetlerinde daha önce subay, astsubay, uzman jandarma ve uzman erbaş olarak istihdam edilmemiş, askeri öğrencilikle ile ilişiği kesilmemiş olmak. Taksirli suçlar hariç olmak üzere, affa veya zaman aşımına uğramış yahut para cezasına çevrilmiş veya ertelenmiş ve adli sicilden çıkarılmış olsa dahi, bir cürümden hükümlü bulunmamak, soruşturma altında veya yargılanıyor olmamak. TSK manevi şahsiyetine gölge düşürücü, askerlik şeref ve haysiyeti ile bağdaşmayacak eylemlerde bulunmamış, tutum ve davranışları ile yasa dışı siyasi, yıkıcı, bölücü, ideolojik görüşü benimsememiş olmak.

Hv.K.K.lığına Piyade, İstihkâm ve Ulaştırma sınıflarında uzman çavuş olmak üzere, uzman erbaş temini gerçekleştirilecek olup , uzman erbaş temin başvuruları, 26 Aralık 2013 – 05 Şubat 2014 (saat:08:00’a kadar) tarihleri arasında çevrimiçi olarak (on-line) alınmaktadır. Başarılı olan adayların, Ağustos ayı içerisinde eğitime başlatılması planlanmaktadır.
Uzman erbaş teminine ilişkin adaylarda aranacak şart ve nitelikleri öğrenmek, görev yerleri hakkında bilgi almak, faaliyet takvimini görmek, sıkça sorulan soruları incelemek ve on-line başvuru yapabilmek için tıklayınız.

Uzman çavuş olmak isteyenler internette http://www.hvkk.tsk.mil.tr adresinde ve Askerlik Şubesi panolarında yayınlanacak ilana göre hareket edebilirler.
2014 Uzman Çavuşluk Sınavları hakkında yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.

2014 uzman çavuşluk sınavları ile ilgili bilgiler,tarih ve şartları; resmi olarak açıklandıktan sonra sitemizde yayınlanacaktır.



Tüm online kadın giyim fırsatları için tıklayın !

Duyuru:
  • Sitemizdeki Videolar Diziler Muzikler Fragmanlar Tanıtım Amaçlıdır.Yanlızca Kısa Bir Bölümleri Yer Almaktadır.
  • Videolar Youtube, Google, İzlesene, Yahoo vb Gibi Sitelerden Embed Kodları Sayesinde Yayınlanmaktadır Sitemizde.
  • Sitemizdeki Yayınlanan Sağlık Konuları Tamamen İnternet Araştırmalarına Dayalıdır.Böyle Konularda Lütfen Doktorunuza Veya Bir Uzman Hekime Başvurunuz..
  • Yazı Video gibi Konularda Hak Sahibi İddia Eden Kişiler Veya Telif Haklarına Aykırı Bir Yazı Görüyorsanız Bu Yazıyı İletisim Bölümünden Bizimle İrtibat Kurmanız Yeterli Olacaktır..

“2014 Uzman Çavuşluk Sınavları Tarihi” için 22 cevap

  1. oktay diyor ki:

    allahın izniyle ben uzman cavu olacam rüyamda gördüm tek istegimde o ya uzman cavus olurum yada kendimi asar ölürüm ben bunun icin dogmusum

  2. fırat diyor ki:

    slm ben lise 1 den terkim 18 yaşındayım.uzaman çavuş olmayı çok istiyorum. uzmanlığa baş vurabilir miyim? şimdiden teşekkür ederimmm….

  3. ali özkan diyor ki:

    arkadaşlar ben 1995 terör magduruyum gerçi onlar ne olursa olsun türk halkını magdur duruma düşeremz ama. ben jandarma komando olarak askerligimi tamamladım ancak ailemin intikamını almış degilim bu yüzden uzman erbaş olmayı çok istiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz

  4. masum diyor ki:

    kardes benım bıdıgım kadarıyla olursun cunku tsk olecek adam arıyo dagın basında taslarla noıbet tutacak adamlar lazım ben yuksekovada yaptım askerılıgımı bana uzman ol burda devam et dedıler ben asla olmaz dedım dılenırım ama uzman olmam

  5. dursun diyor ki:

    bn şu anda askerlık gorevımı yapmaktayım acaba uzman çavuş olarak nsıl kalacağım

  6. fatih catma diyor ki:

    slm ben suana askerim uzman cvş olmak istıyorum nasıl olcagını bilmiyorum bana gardım etseniz sevinirim ben piyade olarak askerligimi yapıyorum jandatma komando olmak istiyom

  7. korkmaz diyor ki:

    piyadeysen biraz zor ya

  8. erdoğan diyor ki:

    uzman çavuş olmak ve vatanımı azda olsa yardımcı olmak istiyorum tteşekür ederim

  9. murat diyor ki:

    slm bn murat uzman olmaya karar verdim ama deniz ile hava arasında kararsız kaldım sizce hangisi daha iyi bn suan denızcıyım havayıda merak edıyorum

  10. erkan diyor ki:

    2011 şubat ayı uzman çavşluk sınavları nezaman olacak.bilginizvarsa cevap yazarmısınız.tsk sitesinden öğrenebilirmiyiz yayınlıyolarmı.

  11. mehmet diyor ki:

    arkadaşlar.askerlik vazifemi yaptım.fakat bakaya idim.bi mahsuru olurmu uzman olmama.

  12. deniz diyor ki:

    arkadaşlar ben daha askere gitmedim ama uzmançavuşluğa girebilir miyim?

  13. yusuf diyor ki:

    başvuru ücreti ne kadar bilen arkadaş var mı?

  14. vehbi karaca diyor ki:

    slm ben orta okul mezunuyum uzman ola bılırmıyım fızıkı yapım uyuyor boy 1,90 kılo 85 87/2tertıp jandarma olarak bıtırdım uzmanlık için yardım amaçlı yorum yazarmısınız teşekkurler saygılarımla

  15. gökhan diyor ki:

    selam beyler ben şuan lise son okuyorum allahın iznyle bu sene mezun olcam uzman çavuş olmak için ilk önce askerlkmi yapmak gerek..??

  16. hasan diyor ki:

    slm beyler uzman erbaş olmak için askerlik yapmak şart ama uzman çavuş uzman jandarma olmanız için okulunu oluyp sınavlara girmeniz gerkiyo uzmanlık başvuruları bitti sınav nezamn onu bilmiyorum başvuru sonuçlarını nasıl öğrencem hakında bi bilgisi olan varsa yardımcı olsun tşkkr ettim

  17. ogün keleş diyor ki:

    slm arkadaşlar ben 19 yaşındayım seneye allahın izniylen askerim inş orta okul mehzunuyum acaba uzman cavuş olarak kalbilirmiyim bu konuda bilgisi olan lüften bana yardımcı olurmu?

  18. kahraman diyor ki:

    1985.1 yaptım üstelik orta okul menzunuyum acaba bende uzmanlığa girebilirmiyim tşkr

  19. ocaktar diyor ki:

    ark şimdi yok ben şunu olurmuyum olabilişrmiyim deyip durma-yınn gidin sınava girinn zaten kesinn olursunuzz nasıl mıı vatana asker lazımm yanlışlarınızı dogruluorlarr yerii kimse dymasınn :D :

  20. kalay diyor ki:

    arkadaşlar sınavlara nasıl başvuru yapılacak bilen varsa yazsın lütfen

Bir Cevap Yazın

Copyright © 2009-2013 Yasamvemoda.Com Tüm Hakları Saklıdır.İzinsiz Ve Kaynak Gösterilmeden Kullanılamaz.

Yukarı

Reklamı Kapat

Reklamı Kapat